Blev så glad då jag i dag såg att tidningen Vi i Villa hade valt ut min blogg av tio som deras absoluta favoritblogg!  En ära med tanke på hur många tusentals och åter tusentals inredningsbloggar det finns i Sverige numera! Denna bild var den de hade valt ut..


Vi i villa, Vi i logen :) Den står lite öde och kall nu och inväntar den varma årstiden igen men ett litet glöggparty vore ganska mysigt att ha här nu, med många värmeljus och fårskinn....

Har varit ovanligt glest bland mina inlägg sista veckorna men jag kommer igen mycket snart, adventstiden är en favorit, så vi ses!  Och pst, följ gärna Nordingården på facebook, där vi nästa gång pratar julklappar!

24 kommentarer:

lisashus sa...

Grattis till uppmärksamheten! Alltid roligt med sånt och du verkar vara så talangfull och kreativ när det gäller inredning och stil! Jättekul!
Underbara bilder från din loge!

Lisa

hemma hos lilla mej sa...

Grattis att du var med i tidningen.Härlig bild.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

Designe sa...

Skitsnyggt! Förstår att du blev utald med din mysblogg! :) Det är hemtrevligt att titta in här! Ha en fortsatt fin dag! :)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stort GRATTIS!
Inte för att jag tycker att det är konstigt, din blogg är underbar.
kram
Jessica

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Det finns många bloggar..men bara en Nordingården !!!! Förstår deras val.

Kram

Ewa`s Galleri sa...

Grattis vad roligt,Förstår att de valt den bilden
Så jättefint och mysigt
Ha en bra dag

Tinas bo sa...

Men vad kul!!
Jättegrattis!!
Härlig bild...

Kram Tina

Solstrimmor sa...

Du är väl värd att bli utvald:) Grattis!

Kram Eva-Mari

Lilla Blanka sa...

Hej fina Mari!

Vad roligt! Men så är din blogg oxå ovanligt härlig :))

Underbara bilder, as usual, my dear ;)

Största kramen
Mia

katha´s kortmakeri sa...

Grattis du är värd att bli utvald med din fina blogg.
Ha en fin kväll!
Kram Katha

Mys och hemtrevnad sa...

vad ul att du kom med på deras lista...men så har du en fin blogg oxå...kramis semlan

Anonym sa...

Grattis! Kul att din blog uppmärksammas, det är du värd. Häls Margareta

Kamomilla sa...

Åh vad roligt! det är du värd!

Annas skattkammare sa...

Grattis, vad roligt!! Gillar verkligen din blogg!
Kram Anna

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Hej, hittade till dig via Vi i Villa. Kul! Kommer igen!

Anonym sa...

Denna bloggen är bara för lantmysig:):)
Jag följer dig och hoppas följer min blogg också:)

ha en fin dag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Rapport till Vänfors sa...

Som sagt var: självklart:)
Kram Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack alla nya och "gamlingar" !! <3

Karin sa...

Härlig blogg. Ser harmoniskt ut där du bor!

G:a Affären sa...

Men då tycker Vi i Villa precis som mig!
Bilderna från din härliga loge kommer jag väl ihåg, ett riktigt mysställe!
Skål då Mari, för vinterns inträde, vi får göra det bästa av det!

Trevlig Helg!
Cia

farmor sa...

Gratulere, vel fortjent. Din blogg er full av inspirasjon og hygge. Farmor

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Grattis väl förtjänt.
Ser fram emot några trevliga inlegg från dig främöver.
Kram och ha en fin vecka.

Göran sa...

Underbara bilder. Det får mig att tänka på får väbod vid yxen i dalarna...

Thyrasgård sa...

Hej Mari,
SÅKLART gjorde de det! Bara sug i dig!
Kram Kickii