Planteringshörnan har snart gjort sitt för i år....

18 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja Mari... de är nog så sant.. men det var en mysig planteringhörna du har:) ha de gött i höstrusket...nää nu lyser ju solen.. blir nog en fin dag ..kram..Pia

Designe sa...

Himla mysig planteringshörna! Hos mig är det blött och dimmigt idag! man kan ju alltid hoppas att det finns lite sol bakom dimman! :)

Lisas torp sa...

Ja, snart finns inte mycket mera att plantera! Din hörna är i alla fall jättefin - så läckert med all zink, krukorna mot det gamla träet i lådan/dörren!
Ha en fin tisdag!
Lisa

INNENANSICHTEN sa...

Din plantering området ser mycket trevligt. Jag gillar den gamla gråa trä och naturligtvis falurött. Och den gamla trädörren jag hitta awesome! Du kan också dekorera vintern mycket bra.
Eftersom du ge mig en bra idé .... Blogga kan vara så inspirerande!
Bästa hälsningar,
Uschi

Mina dagar sa...

Ja, men varje årstid har ju sin njutning:)
Din hörna är som ett konstverk!
Kram Eva

Lotta sa...

Vilken mysig och inspirerande hörna....men hösten är allt bra härlig också. Ha en bra dag.

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ja nu är det bara några tappra blommor kvar i min trädgård..men manfår hoppas på en härlig oktober.
kram

Sallys hus sa...

Helt ljuvligt underbar bild!!
Kram Katarina

Stina sa...

Jag har traskat runt i trädgården idag och plockat undan en massa, så nu börjar det se lite väl tomt ut.
Måste nog införskaffa lite höstblomster, tror jag.
Kram Stina

EvaB sa...

Så prydligt och fint i din trivsamma utehörna!

Tanten sa...

Som alltid inger dina foton ett lugn, en frid och är slående vackra. Har inte varit in här på ett tag så det var lite uppdatering. Toppen som vanligt. Snygg gammal låda, är det potatislåda?
Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack "Tanten" ! Du menar den stora, nä, det är en gammal bänk och så en gammal ladugårdsdörr som lutar framför den för att dölja alla mina krukor under bänken=)

Körsbärsgården sa...

Hej Mari!
Det känns nästan lite skönt att "vara klar" ute nu då regnet piskar och vinden viner, träden fäller löven och flyttfåglarna börjar göra sig redo att flytta söderöver. Men nästa vår då är vi nog många som planerar, pysslar och planterar i takt med att snön smälter och fåglarna kvittrar mer och mer för var dag som går. Jag längtar till våren!

Vänliga hälsningar från Karin

G:a Affären sa...

Det ser rofyllt ut där i din planteringshörna med hinkarna tillsammans och krukorna i varandra. Gillar din hörna!
/Cia

Norregård sa...

Hej!
Härlig bild:))
Jag kan inte se mina följare, vill gärna ha länken!

Kram Malin

OlgaA sa...

Nu är det så fint att ta in lite av hösten inomhus! :)

kram/Olg@

Tanten sa...

AHa.... Snyggt! Bara ÄLSKAR det gamla, grå. Har alltid gjort och kommer alltid att göra oavsett om det är mode i det eller ej. Vackert.

Marina sa...

Vilken underbar blogg du har! Härliga bilder och massor av inspiration :) Gå gärna in på min hemsida via bloggen och kolla in min stora REA. Har även en Pink Collection till förmån för Bröstcanserfonden :)