Nu kan ni feja!

Foto: Carina Gran

Bild fotograferad från lillstugans sovrum in till den lilla verandan...

De tre vinnarna av de fina diskdukarna med kurbitsmönster blev:

En tjej utan blogg med namn Annika

Margareta med en blogg som heter Fållorna.

Anna med en blogg som heter Hemma i Högalid

Maila era adresser till Wettex/Vileda på: anna.eriksson@grayling.com så sänder de era somriga disktrasror med posten!

Samtidigt vill jag tacka alla som ville vara med och tävla och särskilt för alla trevliga anonyma kommentarer, extra tack till Kanutten, Kristin och Ann, jag blir så glad när ni utan blogg lämnar en hälsning och gillar min blogg, då känns det extra kul att fortsätta!

I morgon nytt inlägg!!!

17 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Godmorgon Mari!

jag vill önska dig en riktigt fin midsommar!
Vi åker till dalarna idag...

kramar
Ann-Catrin

Hulda sa...

Ønsker deg en fin midtsommerkveld. Så nydelig bilde fra glassverandaen. Helt skjønt!

Puumuli sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare!

Kram
Sari från Puumuli

Hildas hem - Sofia sa...

Grattis till vinnarna!

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

Stef@ sa...

What romantic image.. I love it!
Kiss
Stefy

Stef@ sa...

What romantic image.. I love it!
Kiss
Stefy

Vintage House sa...

Hej
Vilken ljuvlig bild...
Passa på att önska dig en riktigt skön midsommar med vänner och familj
kram
sandra

Lisas torp sa...

Grattis till vinnarna och till din härliga bild! Önskar dej en riktigt vacker och skön midsommar!
Kram
Lisa

Mys och hemtrevnad sa...

ha en underbar midsommar och grattis till vinnarna...kramis semlan

Designe sa...

Vilken härlig bild! Grattis till vinnarna!:) Ha en härlig midsommar om vi inte ses mer på bloggen innan imorrn!

Maria sa...

Kikar in för att önska en skön SOMMAR ♥
Kramar från Maria

rosenälvorna sa...

Trevlig midsommar och grattis till de som vann de härliga wettexdukarna. Jag fortsätter att feja med mina gamla ;) Christina

Johanna Stålros sa...

Stort grattis till dem....Och en riktigt fin midsommar önskar jag dig/ kram Johanna

Kamomilla sa...

Glad midsommar!!

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till vinnarna och en riktigt fin midsommar önskar jag dig!
Kram
Susanne

Anonym sa...

Glad midsommar!
Väldigt vacker bild!
Om jag får önska så vill jag se dina katter snart:)
Kram Caroline

Susanne sa...

Grattis till vinnarna....
Kikar in för att önska en fortsatt fin och härlig midsommar helg..Kramar Susanne