Vinn ljuva sommarsmycken!

I samarbete med Nordljus lottar vi här ut tre vackra vinster! Du kan du vinna ett fint sommarsmycke. Första priset är ett armband med kulor i glaserad keramik och strassbollar från VÅGA.
 
Andra priset är en vacker handmålad porslinsberlock från Nordljus eget märke" du Nord". Den har en praktisk karbinhake så du lätt kan haka fast den på en halskedja eller armlänk. Berlocken är handgjord och unik.

Tredje pris en berlock att hänga i halsband eller armband.
Glaserad keramik och med en mindre sötvattenspärla. Från VÅGA.

Gulliga Lina har sin butik utanför Sundsvall i Njurunda,
ett semstertips om du kör norrut i sommar.
Hon har även en blogg som du finner här. 
Är du sugen på att resa till New York får du fina tips!

Tävlingen pågår till den 6 juni.
Länkar man till tävlingen/min blogg så får man en extra lott.

Lycka till! ( tävlingen är nu avslutad och startsidan till min blogg finner du här )

127 kommentarer:

- sa...

jeg er med!:)

huset på høyden

LantlivsAnette sa...

Gomorron min vän !!
Åhh så fina saker som lottas ut, jag är inte med i utlottningen..men njuter ändå av dina fina bilder som du visar oss..
Tack för mejlet, jag svarar i helgen..
Kraaaam Anette

Vintage House sa...

god Morgon,
Vilka vackra smycken, jag är med i utlottningen och länkar oxå....
Ha en underbar helg!
kram
sandra

Josefine sa...

God morgen Mari..

Så fine premier, jeg slenger meg selvsagt på utlodningen:)

Ønsker deg en flott pinsehelg!
Jeg drar på en ferietur nå, ønsker deg fine solskinnsdager fremover...

Stor klem fra meg

Vardagens guldkorn sa...

Självklart vill jag vara med =0) Nordljus är en underbar butik, brukar stanna till där när vi åker hem från stugan på loven! Lite krångligt om man har husvagnen på släp men det är det värt ;0)
Länkar såklart!
Linda

Livet på Vestergård sa...

Ja visst vill jag vara med i utlottningen om så fina vinster!
Länkar från min blogg också.
Ha en fin dag!

Mitt hvite hus sa...

Nydelige smykker....

så klart jeg er med...

O=)

Älskade pion sa...

Åhhh,vilka fina vinster,Våga har sååå fina smycken,länkar också. Kram Ulrika

Mjuka sa...

jag är med!
Länkar !
Kramar Malin

Malin K sa...

Hej Mari
Jag vill gärna vara med.....
Kanonfina smycken och en jättehärlig blogg.
Ha en skön Pingsthelg!
Malin

Stämningsfullt sa...

Jättefina vinster! Jag vill gärna vara med!

Aina sa...

Vilka ljuvliga vinster! Jag tar gärna en lott :)

Bitte sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen också och länkar från min blogg!

Kramar
Beatrice

Designe sa...

Helt underbara smycken! Så vackert med glaserade keramikpärlor!..det vore nåt att tillverka!:)
Ha en trevlig helg!

Fröken Piff sa...

Åh vad fina! Klart jag måste vara med! Länkar också:)

Trevlig helg! Kram Charlotte

Lina sa...

Vilka vackra smycken, jag vill gärna vara med och tävla

Trevlig helg
/Lina (lina@settern.se)

Sockertrollen sa...

Åh vilka vackra smycken.
Som en saga skriven av en ängel.

Drömmer om en vinst och länkar
direkt till dig.

Stor kram/Annelie

Stina sa...

Superfint som vanligt.;-) Kram Stina

Maliva`s verden sa...

Vakre smykker...og det rosa armbåndet står det mitt navn på...hi-hi. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Et lodd til meg. God pinsehelg til deg fra Maliva

HÖNSHUSET sa...

Hej !!

Så fina smycken!! Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar!!!

Ha en bra dag!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Åhh, så fina smycken och väldigt somriga. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla.

Soliga hälsningar
från
Tess i Bollnäs

FEDERICA sa...

These are soo pretty!
Wish you a lovely weekend!
Federica
xoxo
p.s. I have a beautiful giveaway on my blog!

vardagsvitt sa...

Hej Mari
Hoppas allt är bra med dig...
Visst är det härligt hela sommaren kvar...ooooooh så skönt!
Hoppas du får en skön helg.
Wow vilka vackra armband klart jag vill vara med och tävla, jag länkar till dig.
Kram Marith

Mys och hemtrevnad sa...

självklart vill jag tävla..kramis semlan

Anonym sa...

Jag måste få vara med i utlottning. Jättefina smycken.

Babs (bopsi@telia.com)

Sally och jag sa...

Så roligt med tävling! Jag vill förstås gärna vara med.

Kramar från
Sally och jag

LantlivsAnette sa...

Hallojsan igen..är hemma på lunch nu..du jag mejlade också igår till Härligt hemma, loppis tips från Norr..är det det du också är med på ?? Kul..
Kraaaam Anette

Helen sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling!

Helene sa...

Hej! Jag är gärna med i din fina tävling. Vilka fina priser!
Jag länkar.
Ha en härlig pingsthelg!
Kram, Helene

Anonym sa...

Hej Mari!
Jag vill gärna vara med och tävla, vilka fina priser.
Ha en fin dag.
Gun-Britt

Anonym sa...

Hej Mari!
Jag vill gärna vara med och tävla, vilka fina priser.
Ha en fin dag.
Gun-Britt

Anna sa...

Vilka fina priser! Jag vill gärna vara med!

Kram Anna (gillandoz@hotmail.com)

Niina sa...

Oh, wow! Lovely giveaway. I sure link this to my blogg, so with two votes in this giveaway.

Niina

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och pröva lyckan! Länkar från min sida förstås!
Ha en skön helg önskar Växthusmadam

marianaskeramik sa...

hej svejs
hoppas på tur
ha en skön helg
marianaskeramik

Kamomilla sa...

Alla tjejer älskar bling så visst vill ja oxo vara me!

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så vackra vinster!! Jag vill vara med och länkar för en extra lott.

Hälsningar Monica

Vardagstugg sa...

Är med =)

Trevlig helg/Annelie

Jenny sa...

Hej Mari!
Vilka ljuvliga smycken! Jag är gärna med o länkar med bild från mig!

Ha en riktigt trevlig Pingsthelg:)

Kraam Jenny

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen, ett lodd til meg.

Klem

Margareta sa...

Jag vill gärna vara med i denna fina utlottning.

ha en fin pingsthelg!
Kram Margareta

Mamma C sa...

Gokväll i stugan, klart man vill vara med i din utlottning. Jag länkar på min sida oxå.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Åh,vilka fina smycken! Skall på bröllop i juni, skulle passa perfekt till min nya klänning. Hoppas på vinst!

Hälsningar Malin

malinwennroth@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vill jättegärna vara med och tävla! Tycker det lila armbandet var extra tjusigt...me like!

Kram Sofia

sophia_th@hotmail.com

Tanten sa...

Jamen självklart! Jag är på och givetvis länkar jag =)

Ha en skön helg. Själv ska jag på Sydsvenskans jätteloppis på Jägersro i morgon, vill du bli me?

Kram

Anonym sa...

Här vill jag vara med! Så fina smycken!
Sigbritt sibben@home.se

Idas linneskåp sa...

Jättefina smycken! Klart jag vill ha en chans at vinna ett av dem. Jag länkar till din blogg.
Kram Veronika

MårsArt sa...

Jättevackra smycken!
Jag är gärna med och tävlar och länkar på min blogg.
Agneta

Krånglig&Konstig sa...

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/may/tavling-hos-nordingarden.html

Är med! :)

Trevlig helg!

kranglig_konstig@live.se

Norregård sa...

Hej!!
Jag vill vara med, så fina vinster;o) länkar så klart!

Kram Kram Malin

Margot sa...

Vackra smycken!
Vill gärna vara med och tävla, länkar på min blogg!
Ha en skön helg!
//Margot

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så vakre smykker!!! Jeg er med;)

Klem klem
Anette:)

Jessica sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av de fina smyckena.

Jessica

Jessica sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen.
Jessicawidlund_4@hotmail.com

MVH Jessica

Anita sa...

Såklart jag vill vara med å tävla om så fina priser
miros79[at]hotmail.com

Rosor och Spetsar sa...

Klart att jag vill vara med på denna fina utlottningen, jag länkar också från min blogg
Kram
Annelie

Therese sa...

Jag är med!
Therese - Sockenvägens Söta

bakformen sa...

Så härligt med lite smycken så jag vill gärna delta i tävlingen.Vill också tillägga att din blogg är väldigt inspirerande.

Mvh Pia
bakformen@gmail.com

Unknown sa...

Jag vill vara med!!!
Och jag länkar från min blogg!

Ha en fortsatt underbar helg!
Kram ia

Britt sa...

Vilka vackra smycken!

jag vill gärna vara med och jag länkar.

Kram britt

Syster vit sa...

Oj vilka fina smycken, jag är gärna med i utlottningen.
Kram Liselott.

Monica sa...

Helt ljuvliga smycken som lottas ut! Vill gärna prova lyckan och länkar också från min blogg.
Kramar Monica

Felix sa...

Hittade hit via några andra bloggar. Roligt när man hittar något nytt...

Visserligen är det många före mig, men det är klart att jag vill vara med i utlottningen! Länkar med bild från min blogg också.

Försommarhälsningar
Elisabet

Karin - Mina Rum sa...

Du har alltid så fantastiska priser i dina tävlingar! Här är ju verkligen alla priser lika fina. Hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner. Jag länkar självklart för en extra chans.
Kram!

Anonym sa...

Så vackra smycken! Jag vill vara med!
Hälsningar, Tiina från Finland.

Anonym sa...

Somriga smycken! Vill gärna vara med och tävla. Min mail är
78a@live.se

Kram Anna.

Anonym sa...

Vilka fantastiska smycken!
Tar gärna en lott! :-)
wieslander.a@spray.se

Jessica sa...

Hej,
vilka jättefina smycken!
Är gärna med i utlottningen, har länkat hos mig!

Kram
Jessica

Annas skattkammare sa...

Hej! Självklart vill jag vara med!
Kram /Anna

frkhelene86 sa...

Jeg er med.
frkhelene86.blogg.no

Anonym sa...

Superkul med tävling! Kan behövas nu när man byter ut vårgarderoben mot sommar...lite nytt skadar ju aldrig;)
Jag länkar, så det blir "två lotter" för mig!
Ha det bra!
//Bri

Vitt hus med svarta knutar sa...

Klart jag vill vara med och tävla om så vackra smycken! Länkar gör jag självklart! Och håller tummarna!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Är gärna med o tävlar! Kram Nina

Kajsa Nordin sa...

Å Vågas smycken har jag spanat in tidigare tänk va glad jag skulle bli om jag vinner.Kajsa

cat sa...

Åhh, vilka ljuvliga armband - ett sånt skulle sitta fint på min arm till dotterns studentfest ;)
Jag länkar så klart - så att chansen ökar något. Ha de gott. Catarina

Mia sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla =) Så himla fina smycken!

Kram Mia

Mia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de vackra smyckena. Länkar så klart.
Kram Mia

Bibbi sa...

Självklart vill man ju vara med i utlottningen:) Fantastiskt vakra smycken.
VIlken underbar grön burk du har i inlägget "nytt i stuga och butik" Ja, även kopparna var läckra. Men burken...är den privat eller från butiken?
Ha det gott/ Bibbi

Bibbi sa...

Förlåt...Såg just att jag skrollat över där det stod om burken...

Anonym sa...

Vill gärna vinna ett smycke och jag måste säga att jag blev förtjust i det gröna porslinet.
Hälsningar
gustafsson.yvonne@telia.com

Maj-Len sa...

Jag är också med.
Fina priser du lottar ut.

mlaymark@gmail.com

ANNIKA sa...

Jag älskar smycken så den här tävlingen är nåt för mig.Underbart vackra smycken.
Hoppas nu på lyckan....
kramar ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilka fina priser, jag vill gärna vara med!!
Britt
britt.jonesig@telia.com

Assi sa...

Hej
Hittatd just hit till din fina blogg från Ställ & Såsser.Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg
Assi

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Jeg vil gjerne være med. Og linker også:)

Klem fra meg ♥

Vit som snö sa...

Vad man missar när jobbet tar alltför mycket tid! Såna vackra pärlor vill jag prova lyckan på!
Jag lägger en länk på min blogg också!
Kram Cilla

Villa Vinkelhaken sa...

Klart jag är med! Jag länkar!

Anonym sa...

God morgon!!
Jag är självklart med i tävlingen.
Vilka fina smycken, jag som älskar smycken så skulle priset passa mig!!

Med varma kramar ifrån Emma..
emma_best97@hotmail.com

PS: Håller tummarna här hemma:)..

Moster och jag sa...

Vilka härliga smycken!! jag vill också gärna vara med i utlottningen. Länkar gör jag också!
Trevlig blogg du har, återkommer gärna hit.
Hoppas, hoppas......
Ha de bra! kram Maj-Gun

Ellinor sa...

Gud vilka fina smycken!! Självklart är jag med i utlottningen, har också länkat från min blogg.

lugnet sa...

Vilken underbar blogg du har!! Och såklart jag vill ha chansen att vinna vackra smycken!! Jag länkar till dig! Nu ska jag titta vidare hos dig!
Kram//Ulrica

Anna sa...

underbart, det vill jag vara med på. jag länkar osså...

Anna sa...

Vilka vackra smycken! Såklart jag vill vara med och tävla - och vinna :)

2ne sa...

Lekre smykker, jeg blir med. Linker med bilde i bloggen. Ønsker deg en god helg.

Jennie sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen!

http://mammaspyssel.blogspot.com

Skogslyckan sa...

Klart man vill vinna så vackra smycken! jag länkar.
Kram Pia

Unknown sa...

Jag länkar ju självklart så att jag ökar på min chans att vinna de vackra smyckena!
Kram Allis

Anna sa...

Jag vill jättegärna vara med:) har inte någon blogg men hade jag länkat direkt!
Mysig och tack för inspirationen!
//Anna

Anonym sa...

Är självklart med :)

Maria Ö/
htti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Åh gudars skymning, jag vill gärna vara med i Din utlottning och skulle jubla oavsett vilket pris jag vann!!

Agneta

Maria sa...

Underbara pärlor. Jag skulle gärna vinna dem allihop! Har ingen egen blogg, men hoppet är ju det sista som överger människan...

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar förstås också från min blogg. /Annie

Anonym sa...

Vilka fina smycken du lottar ut, vill gärna var med!
/Lotta (lottis.st@hotmail.com

Therése sa...

Jag vill så klart vara med och tävla! Länkar med bild från min blogg!
/Therése

Lilla My sa...

Hej vilka fina smycken. Jag är självklart med och tar en lott.
Ha det gott!

vattendroppe5@gmail.com

johanna sa...

ooooohhhh... jag vill gärna delta i utlottningen :D
Håller tummarna...

Jojjopojjo123@hotmail.com

Mvh Johanna

Anonym sa...

Så mycket fint ! Jag deltar gärna i tävlingen å hoppas på tur !!! Mvh Madde W-W

jofridsquilt sa...

nydelige smykker. Eg vil gjerne delta i trekningen og linker til deg. Helsing Jofrid

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med på utlottningen av sååå fina smycken.
Hälsningar
Liselotte på Västkusten

Camillha sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tampas om priserna! De är verkligen vackra dessa smycken.
Trevlig helg önskar
Camillha i Sala.

Camillha sa...

Glömde skriva att jag länkar hit i min blogg!!

Sofie sa...

Oj vilka vackra smycken! Jag är gärna med och tävlar och har länkat till tävlingen på min blogg!

Hälsningar, Sofie

Hem och Lycka sa...

Oj, det var nära att jag missade den fina tävlingen! Jag är gärna med och länkar hos mig.

Mia

waldiiiin sa...

Åh, jag vill vara med! De där smyckena är så vackra!

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med!
Länkar så klart också från min blogg i högerspalten.

Kram Marie

evamar sa...

Underbara vinster. Jag är gärna med och har länkat hos mig:
http://evamar.blogg.se/2010/june/dorr-6-juni.html

Anonym sa...

är gärna med!

Maria ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Betsy sa...

Jag vill gärna vara med o tävla om så fina smycken!
Länkar till blogg.

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/06/vinn-fina-smycken.html

Emeli sa...

Jag vill vara med i tävlingen :)

emeli_falk@hotmail.com

zaida sa...

Åh jag vill jätte gärna vara med i din täääävling!

Sommarjobbs pengarna från förra sommaren är slut och det tar ett tag tills jag får de nya. Jag älskar verkligen smycken, men har för tillfället inte råd. Fattig student ..

Mejl: zaida_@live.se
Såklart har jag länk&bild på bloggen, eftersom jag väldigt gääran vill vinna.
http://zaidaa.devote.se/blogs/4975833/nordingarden-blogspot-com.htm#WriteComment

Annica sa...

Jag vill vara med. :D

bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jag deltar gärna! Nu håller jag mina tummar hårt :)

Kram Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg)

Anna sa...

Åh, vilka vackra smycken! Jag är gärna med och tävlar.

Gillar ditt hem mycket. Vackert!

Anonym sa...

hej hej! jag är gärna med! hoppas på en liten berlock som vinst. :)martina_holst@hotmail.com

Anne B. sa...

Är gärna med! :)